Alla barnen mådde bra, utom Emma, för hon hade ett dilemma

Har kommit hem nu. Cyklade med Emma som vanligt. Om det är någon som kan få mig på bra humör så är det hon alltså. Idag vart jag på dåligt humör för det gick dåligt på matten, och jag behövde hjälp hela tiden av *** som luktade hästbajs/svett. Det var inte kul :(. Men då kom min kära Emo Hallen och då vart jag på bra humör igen! =)

     Annars har det inte hänt mycket idag på skolan. Vi hade potatisbullatätartävling / renaste tallriken tävling. Jag och Caroline vart 1:a med 9 potatisbullar i magen! Weey
 
    Nu måste jag plugga, eftersom det gick så himla dåligt på matten idag. Sen bär det av till stallet och kommer hem ikväll runt 20.00



Nattbad på kuben i sommras. Åå, sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0