If I were a boy

Tjo fräs alla monsterdiggare. Hur mårs det? (: Här är det great success. Hörde Beyoncés låt nyss, "if I were a boy". Och ja började fundera lite på hur de skulle kännas egentligen att byta kön för den dag eller så. Brukar inte ni också göra det?:P Hur man skulle bete sig, klä sig och se ut. Det skulle jag lätt vilja prova! :D Jag och Angelica klädde ju ut oss till killar i 6:an kanske, haha, det var ju kul. Men att byta på riktigt.
      Sen brukar jag också tänka, om jag hade bott i en annan stad, hur annorlunda hade jag varit då. Mina föräldrar funderade t.ex på att flytta till Östersund när jag var pytte. Om dom hade gjort det kanske jag hade varit emo vid det här laget? Och haft emokompisar. För man märker ju på utseendet vem som är kompis med vem.

Haha, jaja nu har ni fått en liten inblick i mina intressanta tankar om livet :D.
Ha en bra kväll alla

Kommentarer
Postat av: linneasäterberg

haha du är rolig du:D men det är sant, jag tänker också ofta på sånt där, och du skulle lätt va emo! haha närå:)

2008-11-10 @ 20:54:13
Postat av: Sofia

Hörru, jag tycker att du borde ha flyttat in till östersund eller ännu bättre, granne med mig! :D (a)

2008-11-19 @ 20:57:17
URL: http://sofijeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0