Are we human? Or are we dancer?

Hola alla gullnuppar!
Sitter och lyssnar på the killers - human. Skitbra låt verkligen. Morgonen har varit super skön. Vaknade av att min kisse Nils atackerade min arm. Sen gick jag upp och åt frukost med min kära mamma. Vi satt och pratade i några timmar och drack te och myste. Nu ska jag nog duscha och kanske åka ner på stan sen. Någon som vill följa med? Jag behöver lämna tillbaka mina älsklings fina kängor :'(. Har kommit fram till att jag kan behöva ett par varmare skor till vintern, tyvärr.
Ikväll ska jag till min bästavän Amanda, bästa Isabelle ska också komma. Massa kul. Har alltid så roligt med er tjejer!

Ha en bra dag all of uu
xoxo Muu


Muppig sommarbild.

Kommentarer
Postat av: anna

åh, superhärlig bild ju :)

sv; ja visst gör den! :D

2008-11-14 @ 18:31:22
URL: http://annanylander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0