Weekends!!!

Oj, dålig uppdatering här känner jag (och hör från alla haters). Men den enkla anledningen är att jag har haft mycket för mig i veckan. Har äntligen blivit frisk och börjat träna på Ego igen, pluggat inför matteprov och käkat sushi TRE gånger. Nomnomnom.

Jag har haft en superrolig helg iallafall fylld med ALLT YOU NEED. I fredags var det middag + fÄzt med Miichaela, Ellen och Olivia.
Igår åkte jag och pappa en sväng för att först fika hos mormor i Fränsta och sen vara i farmor & farfars stuga utanför Ånge. Var verkligen jättemysigt, jag älskar att träffa släktingar och bara ta det lugnt, äta god mat och umgås. Efter att vi hade varit inne på världens bästa godisaffär GLUGGEN i Ånge åkte jag och pappzen hemmåt.
På kvällen drog jag ut med Isabelle, Katja M.FL. och hade hur kul som helst!

Idag har jag varit ner en sväng till kyrkan för att träffa mina nya konfrimander och fika. Verkar ju va GÖLLIGASTE UNGZEN EVAH.

Så... Har hunnit med ganska mycket faktiskt. Ska plugga lite under dagen nu och förhoppningsvis dra ut och springa ikväll. Har lite ångest inför konditionsuppgiften på skolan imorgon som innehåller intervaller.... FUCK. Aja. Vi får se hur aktivt liv jag orkar ha idag. PöSS Å KRäM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0