Bra humör wiii

Godmorgoooon! Idag är jag på superbra humör. Även fast mitt ägg bajsade ihop sig och jag fick äta skinka på mackan istället. Men det gör liksom inget, jag älskar livet endå! Och varför gör jag det? Jo jag har ju världens sovmorgon idag, endast en lektion (i nk) sen ska jag gå på den sista finalmatchen mellan dragons och norrköping! Ska bli en kulT dag. Hoppas ni är på lika bra humör som jag är så hörs vi senare, PUSS!!! Och det är ännu mer kulT att ni fortsätter att läsa min blogg även om den suger häströv. LOVE YA BBES<3333333 hehe (det går inte att ladda upp bilder idag, jag som hade knäppt jete feina webcam bilder :( jaja, life continues...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0