Jag går och fiskar nanaana










Ikväll åkte jag, Anna, Isabelle, Angelica och Jennie upp till sidsjön och fiskade, fikade, blev uppätna av myggorna och spelade kort. Tyvärr så sög vi på själva fisket så det blev ingen fisk... En stor sorg. Men mysigt var det!

En sak bara. Det kändes så himla VUXET och övermoget att ta med kaffe i en termos?!?! En typisk grej som alla fotbolls mammor gör när de ska se sina söner spela fotboll. Har jag blivit en fotbollsmorsa? Fast vad gör man inte för en god koffeinkick xD

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är ingen fotbollsmorsa, hahahah. Vad är jag då liksom? Jag tar nästan alltid med en kaffetermos till stranden. Kaffe <3

2011-06-21 @ 10:03:17
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0