Scrapbook from 2010

Hola chicas!!!! Jag känner mig som Karnah eller Lisaplace när jag skrev så där. Men det är ju najs. Idag är det onsdag. Puffkriget på fejjan har börjat!! Helt sick jag har fått två nya puffar av randoms. Mycket nöjd hitils!


Förutom att fortsätta knarka kaffe som jag gjort hela lovet så sitter jag och samlar ihop lite bilder till ett fotoalbum om 2010. Det svåra är att få ihop neurala bilder så jag inte sitter där 20 år senare och undrar om alla jag umgicks med hade down syndrom. Ta inte illa upp hurni, men jag har inte många snygga bilder!! Men den här uppgiften ska jag genomföra. Det har jag bestämt mig för. Sen ska jag fortsätta i all oändlighet med nya album. NaJs baJs.

 

 

 

Bra precis så här ser alla bilder i mitt bildarkiv ut. Wish me good luck fellows!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0