Och slutligen... Den nionde dagen

Dag 1 - En bild på mig när jag var liten
Dag 2 - Tre sidor som jag ofta är inne på
Dag 3 - Två bilder som gör mig glad
Dag 4 - Låtar jag kan lyssna på flera gånger.
Dag 5 - Min favorit film när jag var liten
Dag 6 - Min absoluta favoritlåt
Dag 7 - Tio saker jag gillar att göra
Dag 8 - Två saker jag längtar efter
Dag 9 - Nytagen bild och 10 faktapunkter om mig




→Jag är förlovad med Chad Michael Murray.
→Många har svårt att tro att jag rider. Men sanningen är att jag har ridit konstant minst en gång i veckan enda sen jag var sju år. Men jag tror att folk inte har den bilden av mig för jag tycker inte att det är någon idé att prata hästar med folk som inte ens är intresserade. Tycker inte om ridskolan så mycket heller. Är väldigt sugen på att ha egen häst men skulle aldrig ha tiden. Är ju så jävla buissy med bloggen xD
→Ett ställe jag länge velat åka till är alperna.
→Jag är så sjukt glad att jag valde skvadern. Älskar mina konstiga klasskamrater, så galna hela bunten! xD Nej men ok. Jag har faktiskt börjat gilla att åka till skolan på morgonen. Tro det eller ej :P
→Jag har perioder med det mesta.
→Mitt drömyrke är pilot men jag är för dålig i matte för att kunna bli det. :))))))))
→Mina bajskorvar luktar gott :P
→Jag hatar kluvna hårtoppar. Och älskar att klippa av dom (tvångstanke). Aaaaahhh klippte av typ 30 st igår. Vilken befrielse!
→Jag har världens bästa vänner! Så enkelt är det. ♥
→Jag älskar att vara dum med min lillebror. I fredags tacklade jag in honom i en barnvagn där det satt två barn. HAHAHAH det var jättekul. Börjar skratta när jag tänker på det....... :')


Nu är den här listan slut (snyft). Måste nog börja med en ny. Hehehe NAJS ELLEHHH?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0