jfdahdoishd

Orkar inte den här över-failade dagen. Och det är fail att jag använder ordet fail seriöst också. Men faktiskt. ALLT HAR GÅTT ÅT HELVETE!

Först och främst (det här är nästan för jobbigt att publicera här men, jag är en ärlig person): Jag spillde hela lunchtallriken över mig innehållande köttbullar, brunsås, potatis, lingonsyllt och sallad.

ESHRHWA<OIHFEWIUFcuwUADHFOIWEOIFR2Hoif

Mina byxor blev bruna................. UEODFqaIUGQuadfOQEWDFVWOADSTIHFFHQWISHDIFC

Sen slog jag i huvudet i en hylla. Bulan har börjat växa... *gRoWiNg N' GrOwInG*

FUCKING lökade sönder......... glömde deo............ fan inte OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! elihrOIWOEhisroHOIHOIHSSOUDFEOUHSFEHUOOIYS

Sen red jag Skipper utan bett......... det gick JHAWFSURFIHIHASFJPCQOJWFJQEFIVNINALNIS

Och slutligen: Två avsnitt av top model så jag hade inte tid att bada eller plugga

POIUYGFGHJKLKJHBNKKGFDCVBHYTRFDCVGTRFDCVBHYGBNJHNMLOKJNMKJHBHGTFCVGFDC

OCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har FUCKING inte råd med min klippning+slingning imorn.................

KAO<DOQWDFOUHQOFOHQeufouqeuhfodhuefhofehfeihofeihofeihofihfqeohAIUgDKquAI




ska bli emo.......

Kommentarer
Postat av: Ellen

welcome to the emo-club!!! <33333 fritt medlemskap hela första året!!

2011-03-01 @ 11:13:58
URL: http://ellenfuhrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0