14:10



Goder morgon! (medveten särskrivning) Sitter och käkar apelsiner och är otrogen mot ego via min fräääna golds-tröja. Vaknade ganska tidigt i morse, pigg och glad (kexchoklad, heheh). Jag tänkte lägga in bilder från gårdagen men Frida har fått med sig min kamera hem... *suck* på den alltså... Men jag ska försöka få tillbaka den inom kort!

Idag ska jag hitta på något med Löken (isa). Jag är sugen på antingen:

a) birsta CITYYYYYYYHHHH
b) fika på staon
c) sims

Får se vilket alternativ hon nappar på. Personligen så håller jag på alternativ a!

Ikväll är jag och min granne Erik bjuden på finmiddag hos min andra granne Elin. Hon ska flytta och ville bjuda oss på en HÄRLIG KVÄLL med gott tilltugg! Nej men faktisk. Det ska bli jättemysigt!

Nu ska jag fortsätta bearbeta högen med apelsiner. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0