Om den sjunde september 2010.

Idag började vi med lite labb på kemin vid kvart i 9 med halvklass. Runt 10 var vi klar med våra uppgifter. Alltså, 3 timmar tills eftermiddagslektionen. Tre timmars hål = Barista. Jag, Robin, Philip, Ellen, Olivia, Victor och Mattias gick ner och myyyyyyyyyyste. Hehe, myspys. Jag fortsatte med mitt projektarbete (handla upp pappas alla rikskuponger) och köpte en expresso-frappista. OOooooh flashig dryck alltså. Smakade bra!

Sen gick vi tillbaka till skolan där vi träffade resten av NV1b. Fortsatte sedan med en ganska kort mattelektion vilket var väldigt skönt. Fick in en pause för en sväng förbi caféterian. När dagen var slut satt vi inne på rummet och lyssnade på Bajs i bastun och the baseballs på högsta på våra fräna högtalare vi fått. Vi är så coola!

Efter skolan var jag och pappa och köpte ett block som jag ska ha på historian. Verkligen jättefint block. Sådär speciellt. Unikt. Så raka rader. Helt klart bäst i test. Defenitivt. Efter jag valt ut det fina blocket (som var rosa) kom Line den fine och lekte med mig. Nu har hon åkt hem och jag är deprimerad igen. Ska fika så blir jag GLAD. Okej. Jag framstår verkligen som ett fetto genom bloggen... Inte okej. Jag är typ värsta nyttig i verkligheten ska ni veta.

Nu är det nog dags att lägga på locket på kastrullen och säga adjö. Hejdå hurni.
After the Storm - Mumford & Sons. Ja jag drogar dom. Men hur bra är inte deras låtar?♥

Kommentarer
Postat av: sofie

äääälskar mumford & sons musik! man blir så lycklig av den!! :D

2010-09-14 @ 20:47:23
URL: http://alltheyeverwanted.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0