halloj

Idag saknar jag Karin! Kom heeeeem, vi kan kolla på Kalle och Chokladfabriken och äta fem minuters kola. Komsi komsi....

Annars då!

Jag har haft en bra dag. Lite plugg/fika med Amanda på Bärriztaaaaa. Innestället i stan vettu. Bara coola gymnasiekids som jag själv som befinner sig där. Klart man är tuff!

Annars då!

Var och tränade på Ego. Jag är trött som en jude i mina ben. Men det är ju skönt endå! Bara jag som inte tycker om att duscha på gymmet när alla dallriga tanter ska göra det samtidigt? Dom är ju inte blyga heller. Ingenting jag vill se så ni kan gärna sluta med att gå omkring nakna hela tiden en meter ifrån mig! Tack på förhand.

Annars då!

Har sett lite mer Gossip Girl. NATE♥. Vilken man. Och CHUCK♥. Vilken man. Men Nate är mest manligast.

Annars då!

Pluggar historian som jag egentligen borde gjort på lektionen. Men då klistrade jag upp kinder maxi omslag på fönstret. Fan vad jag kan priotitera!! Gryemt jue.

Annars då!

Min blogg äger


Kommentarer
Postat av: ankii

chuck är MIN, moehoe!!!:@

2010-10-23 @ 12:39:47
URL: http://www.amea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0