So much crazieness surrounding me

Tja! Har kommit hem och umgås lite med James Morrison min älskade vän. Västermalm verkar vara en sjukt bra skola, fräscha lokaler, bra lärare, bra naturlinje och snygga killar desutom :]. Kanske blir det här endå.

Thoréns verkade bara vara ett ställe som svävade på rosa moln (eller donken om man ska vara bokstavlig). Och sen hör man av eleverna att det inte är som det låter och då blir jag tveksam till den skolan. Men jag har inte bestämt mig än. Kvar finns Skvadern ju, give me hopeeeee Skvadern!♣ Haha vilken söten smilis.



Har tagiT nya eGo-bilder!!! XP snygg? inte snygg???? xD^^ sej erlit..!... xPPPPppppPP !!!!ONE!!!!1111one

Kommentarer
Postat av: michelle

du är snugggg babyyyyy!

2010-01-19 @ 22:04:33
URL: http://enmichelle.devote.se
Postat av: lensyy:D

DU MÅSTE TILL SKVADDARN PÅ LÖRDAG:D:D JAG SKA VA GUIDE!!

2010-01-21 @ 17:41:55
URL: http://linneaalus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0