Sum 09

Sommarens alla låtar

Just nu saknar jag verkligen förra sommaren. Jag tror nog att jag aldrig har mått så bra i hela mitt liv. Allt var perfekt då. Helt seriöst. Och när jag hör låtarna som spelades om och om blir man ju fan sentimental och hjärtekrossad. Shit.

Får tänka att snart är sommaren 2010 här, och den ska bli minst lika bra!





















Sorry för bildexplotionen!
Jag saknar verkligen alla kvällar hos line med Cia och gänget, gatufestveckan då hela livet lekte, göteborg resan när vi var på det vackraste stället på jorden - göteborgs skärgård, lata dagar i solen på en brygga i sidsjön, moppeturerna med anna (vi har antagligen varit med den där moppen på varje kvadrat meter i sundsvall), att se american pie filmerna om och om igen, steka sönder i min pool, chatta hela natten med vem som helst, hänga i hamnen och äta glass, dagarna i angelicas stuga och allt det andra som har med sommaren att göra!

Oj, det vart mycket text men ingen tvingar er att läsa och krysset uppe i hörnet är lätt att klicka på ;).

Ha det bra iallafall så ska jag försöka tänka bort alla fina minnen för stunden. Kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh :') man blir fan tårögd när man hör musiken, ser bilder, tänker tillbaka! älskar dig <3

2010-02-05 @ 18:11:28
Postat av: Anna

åh :') man blir fan tårögd när man hör musiken, ser bilder, tänker tillbaka! älskar dig <3

2010-02-05 @ 18:12:19
URL: http://apetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0