Fredag, stada

Hejhej! Idag har jag strosat runt på stan med Isabelle och Frida. Först lunchade vi på Coffee house, självklart tog jag en sallad med mozzarella! Givet val. Sen hittade jag ett par tights på Gina och en transparent shorta på H&M som varendra jävel i Sundsvall har. Men den kostade bara 99 kronor så jag var tvungen.

Jag bokade även klipptid på måndag och sminkrådgivning på Face nästa lördag. Men jag glömde helt bort att jag är bortrest nästa helg, antingen Östersund eller Vålådalen. Så jag får nog ringa och avboka den där sminkningen alltså! Jag som behöver en ny mascara... Man får smink för 500 kronor om man sminkar sig där. Alltså = en mascara! Jaja, det är bara att klämma in det en annan dag!

Min kamera har inga batterier så det har blivit glest med bilder dom senaste dagarna. Ska FÖRSÖKA orka leta fram laddaren!!

Puss och kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0