Spakväll med Isa och Line

Hej! Igår hade jag, Isabelle och Line spakväll hos mig. Ansiktsmask, peeling, ångbad och en massa andra grejer. Väldigt skönt må jag säga! :D Nu är vi zuperlena och zuperfräscha... Hehe. Vi spelade även sällskapsspel (jag vann), spelade gitarr, kollade på film, gjorde egna te sorter med t.ex soya, tomatpurée och salt var en god sort som nu mera kallas för Bella Tea Speciall. Värd att testas!!

Riktigt mysig kväll hade vi iallafall! Det måste göras om :).

Nu ska jag åka till skåne-karin och sova där. Kanske ska lura i henne nått också, ni har väl inte glömt att det är första april idag? MOHAHA. Älskar den dagen.







ögonen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0