Laguna beach

Efter skolan tog jag och Lajne moppen till Isabelle som bröt handleden igår kväll. Hon var inte hemma så vi lämna en chokladkaka i brevlådan, hoppas du hitta den :D. Krya på dig nu gumman. OCH kom ihåg alla positiva saker som vi kom på!

Resten av dagen har det varit Laguna beach för min del. I love it! Stephen Coletti är fan den snyggaste människan i världen. Fast det har jag tyckt länge! Hihi. MÄÄÄN det är ju SKITSMART att man kan kolla på alla avsnitt på mtv.se. Avsnitten är ju bara på 20 minuter så jag vart helt fast och nu har jag sett 8 avsnitt (a). But whatevahhh

Meeeeen nu är det dags att röra på fläsket. Ska träffa Anky, Anus, Lajne och Frittan.


    SCHNYGG STEPHEN

XOXO GOSSIP MOA


Kommentarer
Postat av: linnea

men han va betydligt finareeee:D

2009-05-27 @ 20:22:45
Postat av: Karin

Vad gulligt av er att lägga en chokladkaka i brevlådan (:. Men Stephen är ju inte snygg för fem öre. UGH. Smaken är som baken ;D

2009-07-10 @ 18:03:07
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0