Picasa 3

Har skaffat Picasa 3 idag. Ett gratis bild-redegerings program. Drömmen är ju photoshop men jag får drömma vidare hela mitt liv. Well well, nu har jag ju en sysselsättning för imorgon. Woho! För det blir nog ingen skola för mig imorgon heller.  Men vad gör det??? Jag har ju Nils och Oprah, skitbra.. Ärligt talat, att vara sjuk SUCKS!

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite om vampyrer, Twilight, dom måste ni läsa även om det låter lite skrämmande och onormalt.. + att jag ska bli frisk och kry som en lärka.

Ja, det var väl det jag ville framföra denna ljuvliga afton!!!!!!

/moe

Kommentarer
Postat av: linneasäterberg

har också picasa grejen haha:D

2009-02-27 @ 19:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0