Snart helg

Holahola! Jag är så skolless och så trött, men det är bara 1 vecka kvar till jullovet. Och imorgon är det helg! Det gör mig glad, glad, glad! Det är minusgrader ute och det gör mig också glad för nu kan man börja åka skidor på riktigt! Till vintern ska jag till åre med konfen, sen kanske till åre en gång till med familjen och kanske till vemdalen i Annas stuga, det vore nice...



Mitt gamla, långa hår. I typ våras. Ni vet väl att jag har klippt page? Jag är jättenöjd, men det som är synd att jag hade fått rätt långt hår, men jag ska inte klaga. Det vart bra! :)

Poss o kram


Kommentarer
Postat av: linneasäää

vill jätte gärna se det!:D tror du passar svin fint i de<3:D

2008-12-15 @ 21:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0