Lista

Najsy shit: (inte nasty)

-Snart Håkis Hellis my love på stadshuset
-Kemikursen är ÖVER!!!! Likaså matte A+B (snartis). Historian och estetisk verksamhet. Lovely lovely...
-Jag går på världens bästa skola. Helt ärligt så är det inte jobbigt att åka till skolan, förutom att kliva upp, men förut gruvade jag mig alltid men nu vill jag bah dit och köpa mig en kycklingbaguett och njuta. Skvadern är mitt andra hem, hehe. Hade dom haft sängar hade jag nog sovit där och spelat sims hela nätterna. Folket, atmosvären, allt fika, sackosäckarna, partyrummet, alla gosiga soffor, kickboards. Jöööööööst lav it!
-Imorgon får jag pengar!! $$$$$$$ klirr klirr $$$$$$$

Notty najsy:

-Spotify top-listan... Uuuuuh.
-Sockerdricka i benen. Obehagligt!!!!!!!!!!!!!!
- Att min favvo yoghurt är slut (vad ska jag äta till frukost?)


Ja. Det var min djupa lista. Hoppas ni fick er en tankeställare! Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0