Fml

Jag älskar min förmåga att priotitera rätt. Under middagen sa mina föräldrar att jag verkligen skulle fokusera på den nya uppsatsen jag måste skriva. Och såklart, det är ju för min egen skull för att slippa ha det kvar att göra. Men då tar mitt undermedvetna över...

...och bestämmer att jag ska ladda ner 10 album, rensa all musik på datorn, organisera alla bilder, leta en ny bakgrundsbild, koka te, knäppa kort på mitt öga - och ingen bild blir bra så jag måste söka på inställningar på internet för systemkameran för att ta bättre bilder, byta kläder och kolla vilka låtar och spel som är populärast på iTunes.

Så TACK mitt undermedvetna, TACK!!!! Nu sitter jag här och har skrivit bra precis fyra rader.

fml



iRoNiSkT NoG vÄlJeR jAg aTt lÄgGa UpP 3n tUmMeEn uPP BiLd... L-0-L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0