Rental appartements Paris

Idag har jag fått besök av Ellzor och Oliz! Bland annat så har vi letat efter lägenheter att hyra i Paris på påsklovet. Vi vill helst bo i Montmarte eller Marais och vi har hittat en del fina cribzz där! Försökte även att hitta bra flygresor men det gick mindre bra... Dock så har vi ändå TVÅHUNDRATIO dagar kvar tills vi åker. Och ja. Vi har kollat upp hur många dagar det är kvar, något fel med det!?!!?! LÄNGTAAAAAAAR ♥♥♥


Den här är min favorit so far. Ligger typ tio minuter ifrån sacre ceur och tjugo minuter från moulin rouge om man går! Och är hyfsatt billig och very fresh!!!

Den här ligger SHHJJUUUKT centralt och väldigt nära notre dame. Och fin. Jete fin!!!!

Det här är typ världens minsta ställe! 18 kvadratmeter tror jag det var... HAHA. Däremot så har den typ BÄST läge och är jättebillig vilket man ska komma ihåg! Alltså det är loligt liten. Mindre än mitt sovrum?


Den här lägenheten var bara så ♥♥♥♥. Låg precis vid Sacre Ceur och med världens utsikt och allt........... Aaaaaaahhhhh.. Men lite dyrare såklart.

Jaja. Det där var några av lägenheterna vi hittade!


Kommentarer
Postat av: Karin

omgzzzz, ska ni till paris på påsklovet??!!!! fubbigt!!!! (kände precis att fubbigt var ett så ålderdomligt slang att jag måste översätta mig själv, fubbigt=fuskigt). men najs!

2011-09-15 @ 19:04:23
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0