Hemma och müser

Bestämde mig för att stanna hemma ikväll och äta gomiddag med familjen och bara mysa! Jag har även hunnit med att gymma med Izor, pluggat och tagit ett låååångt bad. Körde verkligen tjejigt ALL-IN med massa rosa ljus, bubblor, rakade benen, läste veckorevyn och t.o.m ansiktsmask. Värsta hemma-spa tjejen som finns i alla Frida tidningar!!



Bara jag som får en känsla av att hennes hår börjar brinner precis efter att denna bild tas?

Grejen med att vara hemma på fredagar är att man alltid blir så uttråkad vid den här tiden. Jag undrar vad alla andra gör........ Utan mig...... Kanske är på en jete rålig fezt? Kanske har verzta myzkvelen? Henger po navet? Eter kebabrolle? Utan mig.........

Jaja. Det var skönt att vara hemma ikväll! Nu ska jag logga ut från facebook och hitta på något SKITROLIGT!!!!!!!!!!!! För det finns verkligen så mycket roligt att göra hemma... Hejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0