HEEEJ!

Hej på er!! Vad söta ni är som kikar in här varje dag även om jag inte bloggar. Dock så ska jag nog inte sätta igång på riktigt på ett bra tag. Det är mest bara irriterande att känna att man måste blogga varje dag bara för att. Så jag slutade blogga, slutade läsa bloggar osv osv osv... Trots dessa åtgärder har jag inte fått ett liv. Skolan tar fan kol på mig. Men det värsta är snart över, bara lite franskanationella på fyra delar, fysikprov, svenska uppsats-prov, fyra labbrapporter och ett projektarbete kvar. Håll ut Moa!!!!!!!

Men grejen är att jag gör dom här sakerna i slutet för att jag vill höja mitt betyg eller för att jag helt enkelt inte har gjort undan det tidigare. Så det är inte bah "ooohhh natur är fett joobbiiigtttt, man måste plugga ihjäälll sig, man dör om man går där".

Man dör inte om man går natur. Faktiskt. Man måste bara plåga sig igenom kemi och fysik. Annars är det nice.

Men jag tänkte bara säga HEJ! och berätta att jag lever. Till er som har försökt få tag på mig och ringt/smsat - jag har ingen täckning!! Så himla konstigt. Men så är det och ärligt talat spelar det ingen roll. Jag har inget liiiiiiiiiiiiiiv..................... ahh...

Ikväll har jag skypat med Olivia. Det var väldigt intressant och jag SMYGKNÄPPTE bilder hela tiden. Sket i att plugga (badass)



Careface.



Det första påståendet stämmer inte riktigt. Tänker inte säga sanningen xD


Hoppas ni har det kulT!!!!!! Snart får jag ett liv och tänker också bli en social kompis. Jag lovar!! Hejdå

Kommentarer
Postat av: Ellen

älskar att ni är så nolifig <3

2011-05-26 @ 23:15:39
URL: http://ellenfuhrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0