Eurovision song contest

FY FAN VAD DÅLIG melodifestivalen var ikväll. Helt seriöst så har jag aldrig varit med om något värre. Fanns dock ett bidrag som var en kärlekslåt från Borats hemland (Azerbadjan) som var helt ok. Det var Shirley Clamps körtjejer som körade. FAN VA KOOOLTTT!!! Förutom det ljusa ögonblicket så var allt en plåga och jag låg på golvet och skrek heeeeeeeeelp me, save me god. Vilket han inte gjorde.

Men här är tha Borats country song. Orka att den är från azerbadjan?!!?!? Det är bara så konstigt tycker jag.



Gud...... Nu när jag lyssnar på den var den ju sjukt mycket dåligare. Vad pinsam jag är, alla bah "shit, dålig musiksmak elle? ^^"

Men ni får tänka på omständigheterna. Det här var en av deras konkurenser. Portugal ftw!!!!!!!!!!



Haaaaaaahaaaaaa............ LOL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0