Det ekar över hela staden

Gårdagen var faktiskt riktigt bra. Grillade hos Angelica med mina fina vänner. Vi pratade om gamla minnen, vem som kommer åka ut ur big brother ikväll och andra onödiga saker. Härligt att ha nästan alla samlade. Tycker om er så mycket bara! Det ska ni veta.

Sen åkte vi till en fest i Haga. Vilket var ett misstag då vi fick stanna i en kvart innan alla kördes ut ur huset. Men det var helt klart den bästa kvarten i mitt liv. Eller inte. Vi delades och jag och några andra följde med tillbaka hem till Angelica. Där åt vi bajs-chips och spelade chicago. Tror faktiskt inte att jag har skrattat så mycket på väldigt länge! Tack för kvällen ni.

När jag och min följeslagare (hehe) gick hemmåt igen omkring halv 4-tiden började det snöa. Tänkte bara få med det eftersom det är väldigt konstigt, snö i maj.

Knäppte tyvärr inga bilder, vilket Jennie gjorde. Kan kanske låna några av henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0