Vårkänslor!

På morgonen letade jag fram min blåa slitna fjällrävenjacka som jag min mormor
gav mig en gång. Solglasögonen fick också äntligen göra debut för året. Det var
den första riktiga vårdagen!
Min cykel hade punka på bakdäcket så pappas fick duga. Det är ju trots allt inte
så långt till skolan.
Varje ledig sekund av skoldagen drogs ut för att sola. Ut för att slippa alla
slitna skolböcker och för att kanske få lite färg på näsan. Ut ut ut!

Grillat kött till middag. Sen tog du och jag cykeln till en fest i andra delen av
stan där vi inte kände någon speciellt bra. Snön låg kvar på vägen men vi cyklade
på, glada över att det var helg och att det var så varmt ute även på kvällen.
Vi stannade kvar lite för längre, faktiskt några timmar före "nu ska ni vara
hemma-tiden". Vi ville stanna ännu längre men blev tillslut tvugna att ta cykeln
hemmåt igen.

Det kändes som vi träffade alla vi kände efter vägen. Du var én aning full och
cyklade nästan ner i en djup grop och jag försökte vara sur ett tag. Men sen
utbrast vi i skratt och fortsatte cykla.

På morgonen fick vi lite skäll för att ha kommit hem tre timmar för sent. Men
denna dag var lika fin som föregående och vi var fortfarande på bra humör.
Chokladbollsfrukost i solen. Oskar Linnros på gick om och om igen på spotify
medans vi solade på balkongen.



Jag har påbörjat en spelista med en massa vårkänslor! »»KLICKA««


Kommentarer
Postat av: Jag :')

ÅHHHH! saknar!! :')

2011-03-05 @ 23:40:02
URL: http://isabellewesterbring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0