Lite fyran och sådär

Älskar att sitta vid den gamla datorn. Man hittar så mycket roligt hela tiden! Nyss så hittade jag min musik........... Haaaaaaaahhahaaaaaaaaaha. Nice att jag var Darins största fan, typ.



Det är faktiskt från i fyran. Ok??? Och i fyran såg jag ut såhär:





största studsmattan......





(jag längst bort dåe:PP)



Chillar med en korvmacka!





Jag måste säga att min skönhet består. Tycker ni inte? Särskilt den första med den bastanta dubbelhakan. Nej nu ska jag dricka upp min oboy och gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: lensypropp

hahahahahahahahahah! jag dör:'D

2011-03-22 @ 12:24:24
URL: http://linneaalus.devote.se
Postat av: Anonym

tredje bilden <3333

2011-03-22 @ 19:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0