Efterbliven tjej

Ja juste! Jag skulle berätta om det pinsamma som hände förut idag.

Sätt er tillrätta, gosa ner er med en filt. Vill någon ha lite varm choklad kanske? För nu ska mamma Moa berätta...

Jo: Idag så skulle vi se på film på franskan. Jag, Olivia och Moa laddade med en massa fika och gick iväg mot klassrummet. Men då händer det som inte får hända. Vi har bytt klassrum för lektionen med spanjorerna (som är typ 3000 st), vilket jag inte visste om. Och självklart....

Ja ni vet vad som väntar....

Jag går in i FEL klassrum med tekoppar, sugrör, äpplen och allt var det är. Och märker ingenting!!!!! Utan ställer mig typ framme vid katedern och kollar runt. Jag börjar reagera när deras lärare säger "hola". Fast det jag reagerar på är inte att jag står inför FEL klass i FEL klassrum utan att hon säger "hola" och inte "bonjour".... När jag tillslut inser att jag står mitt i klassrummet som ett efterblivet barn så säger jag ingenting utan går bara ut.. Och hela klassen börjar skratta.

ALLTSÅ!!!!!!!!!!!! VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG????

Svårt att bara kläcka ur sig: "hoppsan, det här var fel klass" eller något i den stilen? Nej då går jag ut som en socialt handikappad människa med värsta stonefacet.

Sen hörde jag av Ellen att alla hade asgarvat ett bra tag och att jag såg ut att vara riktigt retard... Åh det värmer ♥♥♥♥♥♥.

Vad kan vi konstatera av detta? Jo, att Moa Danielsson har svårt att anpassa sig till sociala situationer och är allmänt efterbliven. Och att min ångest = närvarande.

Kommentarer
Postat av: JULIA

hahahahha åh du var så söt ju :')

2011-03-22 @ 23:08:18
Postat av: Ellen

HAhHAHAhHAHaHAhHHAhAHHahAhHaha SÅÅÅÅÅÅÅ roligt!!!!!!!!! :'):')

dock kommer alla ha glömt det imorgon, så chilla vännen! <3

2011-03-22 @ 23:25:10
URL: http://ellenfuhrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0