BAJSKORVAR Å SÅNT

PHUUUUUUU! Äntligen hemma. Har tryckt i mig lite av mammas hemmagjorda mozzarella pizza också. Nu har jag landat i sängen......... Alltid lika skönt!

Det enda jag som jag behövde göra i skolan idag var att ta hand om några fransmän. Dom fick göra en frågesport om sverige. Och vissa trodde det fanns isbjörnar här?!?! Hur jävla efterbliven får man vara egenltligen? Vi fortsatte med dodgeball och femkamp.

Nu kom jag och tänka på en sak...

HAHAHAHHAHAHAHAHHA!!!!!

Det var en gren när jag var sist. Alla stod och kollade på mig när jag sprang i mål. Då skulle jag glida på golvet och vara lite cool sådär. Men såklart så gör jag världens vurpa och alla börjar asgarva. (det var typ 15 franzar+lärare+ca 25 svennizar+lärare) AAAHHH wonderful life♥.

Efter mitt lilla fall gick jag ner på stan och nu sitter jag här och är så otroligt nöjd med mitt hår. Hon förstod precis hur jag ville ha det och jag kunde inte ha blivit mer nöjd!! Fick 400 kr rabatt också, bara för att jag är så znel.

Och - är man en veteranbloggare så måste man ju bara ta kort när man sitter i frisörstolen. A och O här i bloggvärlden.



Efter att ha blivit övernöjd med håret och fått några paket med schampoon och balsam firade jag detta med en extra stor kaffe på pressbyrån och gick till bibblan för att plugga lite svenska. Väl där knäppte jag lite lite bilder på mig själv och omgivningen *pInSaM tJeJJ*.

Och LISA NORD & MAJA ESKABAEK!! Var ni på där idag? Hörde era voizzeeezzz men vågade inte kolla mig omkring, det var fett ANNYING AZZO!









Min mobil fick agera kamera. Jag är särskillt nöjd med den sista bilden på lampan. Mycket fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0