22:30

Jag brukar alltid älska tisdagar. Men imorgon så kommer vi sluta halv fem istället för 10 = inte en älskvärd dag. Jag och Olivia som tänkte åka ut till birsta. Tack fysik-peter för att du förstörde min dag, TACK!!!!!!!!!

Och jävla nv2orna tog våran kickboard idag igen. Det är inte okej.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG ÄR SÅ EMO................. Vet inte varför. Det enda positiva med mitt liv är att Ann vann top model och inte Chelsey. Älskar att Chelsey verkligen trodde att hon skulle vinna och var jätte självsäker. Och då kom den osäkra långstången Ann och bah fuck you biatch!! Gillar lite sånt ja, ta från dom rika-style nästan.

ja juste... Fortsätta vara emo var det. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tack Moa. Jag har inte sett top model än. Jävligt schysst. Nu suger mitt liv bara lite lagomt hårt </3333

2011-03-21 @ 23:29:40
URL: http://ellenfuhrberg.blogg.se/
Postat av: olivia

ÅÅÅÅH VAD DRYG DU E MOE!! har inte heller sett det... fuck u

2011-03-21 @ 23:34:04
URL: http://olizkooliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0