19:33

Tjena tjena! Idag har jag inte alls haft tid att blogga. Började hur som helst vid 11 idag med mentorstid. Gjorde mina individuella val inför tvåan - psykologi, retorik och etik & livsfrågor blev det. Känns bra än så länge! Efter lunch hade vi första lektionen i naturkunskap och det verkar väldigt enkelt. Mest som repetition från nians biologi.

Efter skolan var jag och Isabelle och tränade. Sen blev man bjuden på köttfärssås ala Westerbring, mums det. Nu ligger jag här helt ensam i hennes säng med playboykaninen och väntar på att hon ska skita klart. Hon tog till och med med sin en bok in!! Får förbereda mig på en ensam kväll med andra ord...

När (och om) hon kommer ut från muggen ska vi slå på Kings Speech och bah må.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0