13:47

Godmorgon (lol, klockan är ju snart 2)! Idag vaknade jag tidigt och såg på Vasaloppet och åt långfrukost med mamma. Faktiskt ganska spännande.... Hehehe jävla gamling man har blivit på senare dar! Jag har precis kommit ut ur duschen och ska sätta igång med allt som behövs göras idag!

-Städa rummet + garderoben. Det ser förjävligt ut!
-Packa inför Vemdalen (åker om någon timme... stressa!)
-Ladda ner lite ny musik till ipoden
-Ladda kamera + ipod
-Föra över filmer till USB minne
-Ladda på mobilen

HJÄÄÄÄÄLP! GOTTA SCOOT LOOZERS!



Ser ut som en sån där överdrivet nyduschad och glad tjej på deo reklamerna. Men juste! Jag gör ju reklam här på storbloggen... Den här deon fick jag av Elin Genberg i julklapp. Finns att köpa på Ica kubiken på Skönsmon. Verkligen ett kap för er svettbobbar!



FÖR äckligt..... Hua... Älskar dock muggarna som har börjat staplas på bänken. Lol xD



Ja.... städning var det.


Kommentarer
Postat av: Karin

hahaha moa jag älskar dig blogg. ha det fint i vemdalen!

2011-03-06 @ 14:59:38
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/
Postat av: elon

DEO <3<3<3<3 hoppas ni får en bra vecka hjärtisar :*

2011-03-06 @ 17:30:39
URL: http://genbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0