För aktivt liv

Överaktiv dag idag IGEN. Är helt död just nu. Imorgon ska jag bara ligga i sängen och kolla på film alternativt brygga om det blir bra väder.

Men idag så åkte min familj upp till Fränsta för att gå på min gammelfasters begravning. Det var jättefint och supersorgligt. Jag som har jättelätt att gråta satt och räknade alfabetet och tänkte på texten i "ja må hon leva" (wtf moa????) för att inte förstöra hela begravningen. Det fungerade endå hyfsat! Efter kyrkan så var det tårta och blablABLABLA., Mycket gott. Sedan gick jag ut med en doggie vid namn Laban! Han hade fett dålig kondis. Fattar inte hur en hund kan ha det?!

Efter det övningskörde jag i två timmar ute i skogen. Det hände väldigt mycket!

  • Var nära att krocka med en fitt-saab
  • Körde förbi ett slakteri :P
  • MÖTTE EN ÄLG!!!!!!!! jag dör det var så fucking awesome
  • inget mer...
Seeeeeeen åkte vi hem. Nu ska jag kolla på one tree hill. Herrrå råå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0