Bondefest och lite grattis grattis!

Klockan är 02:52 och jag sitter uppe och mYsEr tIlL dEt LiTe. Ikväll har jag varit på fest i bushen<3 hos min kompis Isabelle som fyller år IDAG (efter 00:00 igår dårå:P). Det var en superkult kväll och hon hade bakat världens godaste jordgubbstårta och det räckte till TVÅ BITAR VAR. Sånt gör bah livet värt att leva. Tyvärr blev det varken gräddkrig eller kasta äpplen på varandra som dessa bondefester brukar bjuda på </3.

Så ett STORT grattis (lol var verkligen tvungen att skriva det med stora bokstäver också... ^^) till Isabelle! Puss Gandalf!







HAHAHAHHAHA, när vi tvingade dig att vara med filip och fritzel<3333 ah good memories <33333



Badtunna tills frukost!

Du är alltid så snygg min vän... Och GALEN xD. Gratttissssssss!!!!!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0