Lite sånt där

Hej succébloggen! Jag tänkte mest säga HEJ och berätta att jag lever.

På peace & love var de bästa spelningarna M.I.A, deadmau5 och mando diao. Jag saknar allt det där supermycket. Saknar till och med att lägga sig vid halv sex på morgonen och kliva upp två timmar senare för tältet är en bastu. Bästa veckan. Ses nästa år igen!

På gatufesten var de bästa spelningarna Maggio, Håkan Hellström och Timbuktu (!). Hela veckan har varit bah dansa dansa dansa. Det har varit "vi drar och steker ohhooo"-väder hela veckan och allt har varit FUN FUN FUN. I morse snubblade jag och Isabelle ner i sängen vid tjugo över 5 efter att ha gått hem i SOLUPPGÅNGEN. Fatta vad romantiskt. HEHEHEHHEE...

Jag har blivit blondare. Håret har blivit längre. Har fått en finne på hakan (men den är borta nu). Jag har blivit brun och speciellt på magen. Jag har målat en husvägg här hemma och allt färgsprätt sitter fortfarande kvar på armarna och benen. Har knappt suttit vid datorn alls.

Jag har grillat med mina vänner. Badat. Kollat på film. Pratat om allt och sånt där.

Sommarlov och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0