Fredag kväll


Jag och mina babes Isabelle och Beccis såg likadana ut ikväll så vi åkte upp till rymden och knäppte en bild ^^

Har precis kommit hem från att ha träffat tjejerna. De skulle dra vidare till en fiesta men jag var tvungen att åka hem för att packa klart och tvätta kläder... Känns kanske inte så kul men vi far iväg tidigt imorgon så jag var la tvungen. Nu är i alla fall allt nedtryckt i väskan. Det blev trångt med både vardagskläder att ha på dagarna och lite finare kläder till kvällarna. Men det är så svårt att packa rätt ju?!!?! Tror inte att någon besitter den förmågan.

Så det här blir det sista inlägget innan Paris. Vi hörs och syns om ungefär en vecka mina småbögar. Då lägger jag upp alla bilder och berättar om vad vi har gjort där nere. Ha det så bra i ryssvärmen nu!! PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0