18:43

Idag har varit en sån där onödig dag som jag aldrig i mitt liv kommer att komma ihåg. Jag varken gjort något nödvändigt eller roligt. Har dock målat lite på huset. Fast orkade inte måla klart.... Men om alla dagar vore minnesvärda skulle det ju bli överfullt av minnesvärda dagar. Fast det kanske inte existerar en gräns på hur många minnen man kan ha? Man kanske får offra några dagar till att vara värdelösa för att andra ska vara extra bra... Eller något.

Vilket fantastiskt liv jag lever. Säger bara det.

Jag ska i alla fall ta tag i livet (woho vilken inspirationskälla jag blev nu va), städa klart rummet och sedan cykla ner på stan och möta Linnéa. Vi ska antagligen se på film och bara mysa eftersom båda två fortfarande är sjuka efter vårat GALNA FESTIVALLIV!!!!!!!

PUSS OCH KRAM





Älskar Blair.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0