Love and other drugs

Filmen var faktiskt oväntat bra, jag rekomenderar den verkligen! En störande sak var att jag drack upp min Cola efter fem minuter och var extremt törstig under hela filmen. Vanligtvist brukar det ju vara chipsen som först tar slut men inte idag. Måste köpa en Cola imorgon... MÖÖÖÖÖÖMS! Men tillbaka till filmen: Jag fällde en tår här och där och Isabelle satt brevid mig i hångelsoffan och satte i halsen som senare resulterade i att hon hostade sönder hela huset. Charmigt izzan__94 xD!!!!

Nu sitter vi och pratar om livet och har djupa diskutioner... Elleeeeer så sitter jag vid datorn och hon läser en tidning och LOL:ar.

HEJ MÄRE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0