Facebook.

En sak jag hatar är onödiga statusar. Såna som man verkligen skiter i. Typ "jag ska nog på birsta senare idag, gu va kul".

OK.

Brydde mig verkligen!

Men det jag hatar ännu mer är såna här statusar: "Lägg upp den här på din logg om du är nykter året runt".

Funderar på att göra min egen version. Typ Lägg upp den här på din logg om du gillar att ha sex med djur.

Hahahahah, det vore kul!

AAAAAAAAAAAH BLIR SÅ LESS PÅ ALLA ONÖDIGA STATUSAR. Skriv något intressant för i helvete. Typ hur stor din snopp är eller om du har någon hemlig fetish. Mycket intressantare!

Allt jag ville säga. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: E to the L to the I to the N

Lägg upp den här i moas kommentars fält om du tycker moa rockar fett med sitt uttalande xD

2011-01-04 @ 20:38:23
URL: http:// genbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0