15:42

Jag är hemma från skolan idag igen. Feber är ju ett helt underbart tillstånd! Speciellt alla konstiga drömmar man får. Haha ska inte ta upp några närmare detaljer men i natt så drömde jag att Tobias som jag gick med dagis - femman berättade historier för mig i ett slott som jag ägde. Och sen sa han att jag var omringad av onda spöken och resten är ännu konstigare!

Idag har jag kollat på film, I love you Philip Morris, jätteskum film med Jim Carey som spelar en kriminell bög som är adopterad och egentligen jättesnäll. Eller dum? Jag vet inte. Men den var väl Ok endå. Sen har jag badat och gjort en inpackning mot min kluvna toppar (ryser av tanken.... brrrr) och stekt en hamburgare!! För första gången i mitt liv, otroligt va? Den var jätte äcklig men det hör inte till saken. Bli imponerad bah!!

Men nu ska jag plugga lite mer matte och se fram imot kvällen. Isabelle kommer hit och vi ska äta chokladbollar och spela sims eller se på Toy Story. Jag är så sims-sugen alltså! Och pappa har avinstallerat det... Negerfamiljen som jag och Isabelle hade kommit flera generationer med är BORTA!... Hemska fader, ha lite respekt!



Twister, två flikär och ett adjö. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0