Roscoe

Vad är ditt mellanamn? Moa Elin Teresia Östin Vad skulle du vilja heta i förnamn? Stella är fint fast vill nog att mitt barn ska heta så Är du i ett förhållande nu? Nej Vem vet mest om dig? Svårt att säga  Vad gör du på fredagskvällar? Är med mina vänner, om vi dansar eller äter chips spelar ingen roll Bästa filmen du någonsin har sett? Flyga drake måste det nog vara Har du testat droger? Verkligen inte. Röker du? Nej. Snusar du? Nej Saknar du någon just nu? Lite, eller, nej det gör jag nog inte. I alla fall inte jättemycket. Hur mår du idag? Glad, lugn och positiv Hur många tabletter tar du dagligen? Är lite av en ipren-lover, haha det låter så fel men det är skönt.... HAHA. okej ska sluta. men max 1-2 per dag. Vad gjorde du för exakt ett år sen?
"
Sitter hemma och hänger med en fruktsallad och lyssnar på Moneybrother. Isabelle åkte nyss hem, vi har kollat på one tree hill och mysit.
Och jag bara undrar, det kan inte finnas någon snyggare än James Lafferty (Nathan) !!? Det är galet vad tur Haley har :].Jag måste börja plugga inför nästa vecka snart. Helst nu faktiskt. Har 4 prov och en engelska uppsats som ska in. Och här sitter jag helt lugn typ. Det värsta är att just nu så orkar jag inte bry mig om skolan. Har knappt varit på skolan på en vecka känns det som. Varför kommer det här NU? Med nationella proven och allt som kommer. Får ta och försöka mitt bästa endå."
Bästa minnet från sommaren? Måste nästan vara den helgen då vi tog mopparna till min stuga, som ligger i Jämtland, helt cp jag vet. Det tog flera timmar att åka dit för vi tog säkert fyra fikapauser efter vägen. Mopparna var överpackade och vi fick knappt själv plats tror jag. Väl framme badade vi och solade hela dagen. För att på kvällen grilla korv i solnedgången och busa hela natten. Dör lite vad underbart det var. Och mopperesan hem - spöregn non stop. Såklart! Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Egypten i somras. Mamma tyckte inte att den svenska solen räckte till och satte oss i ett plan mot 40 gradig värme. Är du rasist? Nej Har du helt svenskt ursprung? Ja Ser du fram emot någonting just nu? VERKLIGEN!!! Snart smäller det skvadern. Sköter du skolan? Skulle vilja säga att jag gör mitt bästa men det gör jag nog inte. Men självklart sköter jag den, skolan alltså. Vad hade du för betyg förra terminen? Vg i matte a, mvg i historia, g i kemi och i estetisk verksamhet och matte b vet jag inte än. Har du fått ig på ett prov? Ja, fast inte förän jag hade börjat läsa kemi a. Anser du dig vara intelligent? Nja, mer medel. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Just nu? Nej jag vet inte. Det går ju i perioder sånt där. Vilken va den värsta tiden då? Det var nog i våras, samtidigt som det var den bästa. På något sätt. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Biter på naglarna, det gör as ont om man kommer för långt in på nageln. Hur ofta gråter du? Ganska ofta. Det kan vara en bra film till exempel. Vad gör du när du mår dåligt? Tar en promenad och lyssnar på emomusik. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Väldigt olika, men Line är bra på att lyssna och lösa. Är du stolt över dig själv? Ibland, just nu vet jag inte riktigt. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Får ofta höra att jag är glad. Jag tycker att min musiksmak är väldigt bra. Vad får du ofta komplimanger för? Läpparna tror jag. Har du lätt att få folk att skratta? JAAAAAAAAA ÄR SKITROLIG!!!!!!!! Cider elller öl? föredrar hb och jäger xD Har du några talanger? När jag satt och klagade över att jag inte hade någon talang sa Emma att jag var väldigt bra på att göra folk på bra humör. Antar att det är min... talang! Vet du om någon är kär i dig? Ganska många :P Är du kompis med ditt/dina syskon? Haha orkar inte dom här värdelösa frågorna. Klart jag är. Vad står det i ditt senaste sms? "Ja :)" tack för det roliga svaret emsi..... Hur lång är du? 174 Hur mycket väger du? Jag måste erkänna en sak. Jag har ärligt talat inte vägt mig sen i åttan. Vågar inte!!

Stor eloge till alla tappra människor som läste hela texten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0