Låtlistan ikväll

Dom där jag kommer från
Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg
Kom Igen Lena!
Augusti I Helvetet
Tro Och Tvivel
Precis Som Romeo
Jag Hatar Att Jag Älskar Dig Och Jag Älskar Dig Så Mycket Att Jag Hatar Mig
En Vän Med En Bil
Man måste dö några gånger innan man kan leva
Jag vet vilken dy hon varit i
Jag Vet Inte Vem Jag Är Men jag Vet Att Jag Är Din
Klubbland
Hurricane Gilbert
För En Lång Lång Tid
Ramlar
Shelley
Kärlek Är ett Brev Skickat Tusen Gånger
För Sent För Edelweiss
River en vacker dröm
En Midsommarnattsdröm
Du är snart där
Vi Två, 17 Ar

Det här är låtarna som Håkan spelade igår. Om jag ska vara helt ärlig tror jag inte att det kan bli så mycket bättre! 


Kommentarer
Postat av: Elleeeeeeeeeeen

hare så bra mosen!!!!!!!! :P

2011-02-11 @ 18:16:42
URL: http://ellenfuhrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0