Jag just nu, somnar nog snart.



Här har ni mig och mina datakunskaps-papper just nu. Jag ligger i sängen och är verkligen helt slut.. Lyssnar på Style of eye gör jag också, dom kommer till P&L. Det gör också Mando, fast det visste ni säkert redan, HE HE HE HE. Längtar som en dåre.
Idag har varit en sån där riktigt bra "det börjar bli vår"-dag. Åt långfrukost med Isabelle och låg i sängen och längtade tills nästa sommar, då vi är arton och kommer kunna göra nästan vad vi vill. Jag och mamsen gick på en promenad i solen, jag har gjort klart en labbrapport (typ jättestolt över mig själv), har ätit världens godaste tacopaj tror jag, kollat på en film och pratat i telefon.

Förresten, kul att så många nya har hittat hit! Kram /Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0