Dag 8

Dag 1 - En bild på mig när jag var liten
Dag 2 - Tre sidor som jag ofta är inne på
Dag 3 - Två bilder som gör mig glad
Dag 4 - Låtar jag kan lyssna på flera gånger.
Dag 5 - Min favorit film när jag var liten
Dag 6 - Min absoluta favoritlåt
Dag 7 - Tio saker jag gillar att göra
Dag 8 - Två saker jag längtar efter
Dag 9 - Nytagen bild och 10 faktapunkter om mig

Bara två punkter kvar att pricka av nu! Och idag, två saker jag längtar efter:

Jag längtar så otroligt mycket efter Peace & Love. Verkligen! Jag och Anna har nog tjatat på våra föräldrar sen vi var 13 och gick i sexan och äntligen har dom gett med sig. I sommar far vi, hela gänget! Fy fan vad kul vi ska ha!

En annan sak jag längtar till som är lite mer närliggande är den 25 februari. Det kommer bli SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR fett! Men mer kan jag inte säga. Längtar längtar längtar längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0