15:57



Hej. Jag heter Moa Danielsson och jag är på väg till alnöbron för att ta mitt liv. (Uppdate: hette Moa Danielsson)

Skoja :P



HEEEEEEEEEEEJ ALLESAMMANS! *vink vink*
Idag har jag hunnit med mycket!
Studiebesök på kulturmagasinet. Där förlorade jag även en hård, svettig kamp i schack mot Emma. Fuck you Em.
Lurrat några timmar på chocolate house. Världens godaste kyckling & currymacka för 25 kronor. Åh vad jag gillar billiga grejjer!!!
Gått igenom hela apoteket, kicks, H&M, återkommande mode och affären. Köpte dock bara ett halsband.

Nu ska jag ta en dusch och senare åka till skvadern för att käka pizza, spela sällskapsspel och storma kakbuffén som NV2b har gjort åt oss ettor/treor. Snällt av dom. Jag ska äta upp ALLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! He he.

Känner att det här inlägget bAh sPåRaH uT tOtAlT nUeH!
Hejdå.


Kommentarer
Postat av: lusen

OMG!!! jag har helt glömt bort våra currykyckling mackor! hur kan jag ha glömt :O :'( ? så billigt, så gott, måste äta där snarast! thanks for remending me moi :*

2011-02-09 @ 19:42:16
URL: http://linneaalus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0