11-02-11, ojoj vilket datum!

Okej hurni. I fredags, nu ska jag berätta.

Pizzamiddag på Kermit med Katja, Elin, Frida och Anna. Jag hade på mig mina blåa chinos från monki, dem börjar bli lite av mina favoriter, och mitt nya 2hand halsband!











När vi gick mot stadhuset sa vi för det var för kallt: "tänk om två timmar kommer vi att löka sönder" och då frös vi inte lika mycket.
Inne på stads, väntade och väntade. Köpte världens finaste tygpåse också!
Sen började Håkiz och fortsatte i 2½ ünderbara timmar. Fy. fan. vad. bra. han. var! (Jag ser fortfarande min vänstra hand som en skatt efter att ha rört honom. Bezta hand'N!!!!)







Åh det var så bra!! En midsommarnattsdröm, tro hopp och tvivel, shelley och försent för edelweisse framkallade tårar och AAAAAAAH. Det går inte att beskriva. Håkan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0