16:52

Hola hola! Undra om dom säger så i spanien som vi sverige när vi ba HEJ HEJ! fast jag säger mer heee-ey ganska grötigt.

k.

Idag har jag lekt med min kära vapendragare Karin som är skåning!!! (hehe eller hur då karin? :)))) ) Vi har spelat pyramidens portar <3, alfapet och baaara chillat så gött så gött. Hon åker till Way out west till helgen och sen vidare till sitt hemland Skåne. Därför kommer jag inte träffa henne förens på höstlovet. Men det går bra! Ska skicka kärleksfulla brev varje söndag sådeså :)))).

Tänkte bara säga det och att jag ska lägga in fler bilder från päris så fort jag har ätit middag. Gott med middag.F örresten så skulle jag hålla på med en gruppaktivitet enligt mitt horoskop i sundsvalls tidning idag. Fast jag vet inte om jag känner för det om inte middagen med familjen räknas. Hedå <333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0