Prommis

Bra dag! Farmor och farfar kom hit för att fira pappa med oss. Jag köpte jättetöntiga presenter som vanligt... Ett grytunderlägg i form av en älg (min pappa samlar på älgar för er som inte visste), filip och fredriks senaste bok och åre choklad vilket alltid är ett säkert kort!!

Vi åt världens godaste lax (tredje gången under en veckas tid, way to go moa!) och lite prinsesstårta med kaffe på det. Dock så kände jag mig som världens fetaste människa efteråt så jag ringde över till min grannis Jullan för en långpromenad. Vi gick runt hela skönsmon och lättade på våra svarta, tunga tonårshjärtan.... HEHEHEHE.



Fett hurtig brud :P

Nu har jag så mycket jag vill hinna göra på cirka en timme! Jag vill hinna bada, äta mer tårta, se på "inför eurovision song contest" och se på film. Så himla jobbigt med beslutsångest! Men påtal om ESC så är jag vääääärsta schlager drottningen som vissa skulle ha sagt. Not. Men jag älskar helt seriöst den tävlingen. Alla värdelösa låtar från Rumänien, Estland och framför allt rockiga Turkiet!! Går inte att INTE älska det. Ska fylla er med några ESC-höjdpunkter någon dag. Japp så får det bli.

Nej, nu gäller det att ta tag i livet innan morgonen gryr.

ÅÅÅHHHHHHH orkar inte att jag är så jävla drygggggggg................... Ska börja ta med mig kameran överallt och sluta skriva extremt ointressanta inlägg om mat och melodifestivalen. Det här håller inte... ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0