23:50

Har för mycket att blogga om så här kommer ett osammanhängande ointressant inlägg. Varsegod! Har haft en supermysig påskhelg med familj och släktingar hit och dit, en massa påskägg och strålande sol! Idag hälsade vi på i farmor och farfars stuga. Spelade kubb och solade hela dagen för att sen rulla hemmåt med Veronica Maggio i stereon och solnedgång. Man bah älskar livet ALL IN då assåååå!

När jag kom hem åkte jag iväg en snabbiz och hängde med Frida, Angelica, Isabelle och Line. Vi chillade på skönsmons skola och lekte visksmurf. Isabelle valde att beskriva Bangla........... LOL.

Nu ska jag ta mä lite kvällsfika och fortsätta min chillning. Här är två bilder från idag, har massa på lager som kommer imorgon! CYA LOOSERS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0